Kotva
Aktuality
Úřední hodiny sekretariátu
3.1.2019

Úřední hodiny sekretariátu, které jsou určeny zejména pro vyřizování žádostí, dokumentů a potvrzení, jsou od 3. 1. 2019 stanoveny následovně:

 

 
dopoledne
odpoledne
pondělí
10:00 - 11:30 h
12:30 - 14:00 h
úterý
---
12:30 - 14:00 h
středa
10:00 - 11:30 h
12:30 - 14:00 h
čtvrtek
07:30 - 11:30 h
12:30 - 14:00 h
pátek
---
---
Pokladní hodiny sekretariátu
3.1.2019

Oznamujeme, že v sekretariátu školy jsou od 3. 1. 2019 stanoveny pokladní hodiny následovně:

 

pondělí

7:30 - 10:00 h

středa

7:30 - 10:00 h

pátek

7:30 - 11:30 h

12:30 - 14:00 h

 
 

Informace k provozu škol a školských zařízení od 3. 5. 2021

Vloženo: 30.4.2021 | Autor: Povraznikova | Zobrazeno: 36x
Vážení rodiče,
v návaznosti na novelizované mimořádné opatření Ministerstva zdravotnictví ČR ze dne 29. 4. 2021 se Ústeckého kraje s účinností od 3. 5. 2021 nedotkne žádná změna týkající se osobní přítomnosti žáků na vzdělávání. Výuka na prvním stupni probíhá v týdenních rotacích prezenčně a distančně, výuka na druhém stupni probíhá pouze distančním způsobem. Žádná změna se netýká ani mateřských škol.

Novelou mimořádného opatření Ministerstva zdravotnictví ČR ze dne 30. 4. 2021 se mění frekvence testování dětí, žáků a zaměstnanců mateřské a základní školy. Preventivní antigenní test se nově provádí s frekvencí jedenkrát týdně. Testovací den je pondělí. Nebude-li dítě, žák nebo zaměstnanec přítomen v den testování ve škole, testování se provede v den jeho příchodu do školy.

Dále informujeme, že škola nebude vydávat potvrzení o negativním výsledku testu dětí a žáků pro účely doložení této skutečnosti ve službách (např. kadeřnictví, holičství) nebo pro účely amatérského sportu. Zákonný zástupce dítěte bude tuto skutečnost dokládat čestným prohlášením, ve kterém bude uvedeno, že bylo dítě testováno ve škole s negativním výsledkem Ag testu nejdéle před 72 hodinami.

Mgr. Bc. Gabriela Křížková, ředitelka školy